بهترین رژیم لاغری سریع

بروز شده در درباره تناسب اندام (فقط 4 دقیقه مطالعه)
بهترین رژیم لاغری سریع

آیا می خواهید برای یک عروسی یا مهمانی به بهترین شکل ظاهر شوید یا فقط باید سریع وزن کم کنید؟ اینها بهترین رژیم های کاهش وزن برای به دست آوردن نتایج سریع هستند. هر یک از این رژیم های غذایی برای کمک به شما برای رسیدن به هدف لاغری سریع قبل از استفاده از یک برنامه غذایی لاغری ایمن و پایدار طراحی شده است.

اگر در سال جدید تصمیم گرفتید که برنامه لاغری خود را آغاز کنید، به جای درستی آمده اید. در این مطلب به معرفی چند تا از بهترین رژیم های لاغری سریع می پردازیم تا با خوردن غذای سالم به اهداف خود برسید.

وقتی صحبت از رژیم لاغری سریع می شود، امید این است که به هدف وزنی خود سالم، سریع و کارآمد برسید. در این مطلب معرفی بهترین رژیم‌های غذایی می‌پردازد که نتایج مورد نظر شما را به سرعت ارائه می‌کنند. چه چیزی بهتر از این؟

پس برای چی منتظری؟ هیجان زده شوید، زیرا رژیم غذایی جدید شما برای سال جدید در انتظار شماست!

رژیم کتو

رژیم کتو رژیم شماره 1 برای لاغری فوری است. اگر در مورد رژیم کتوژنیک معروف به «کتو» کنجکاو هستید، این رژیم کم کربوهیدرات و محتوای چربی بالایی دارد. هدف این رژیم این است که به افراد کمک کند با احساس سیری و کاهش میل به خوردن، چربی سوزی کنند و وزن کم کنند. طبق گفته کلینیک مایو، غذاهایی مانند ماست یونانی ساده، سبزیجات بدون نشاسته و فیبر، پنیرهای پرچرب، آجیل، دانه‌ها و روغن‌ها، علاوه بر بخش‌های کوچک‌تر تخم‌مرغ، گوشت و ماهی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

رژیم کتوژنیک

رژیم اتکینز

رژیم اتکینز در رتبه دوم برای رژیم های سریع لاغری قرار دارد. آنچه باید در این رژیم غذایی خاص بخورید، تخم مرغ، گوشت گاو، ماهی و مرغ، همراه با پنیر، روغن، کره و سبزیجات غیر نشاسته ای است. همچنین می توانید پس از دو هفته پس از شروع رژیم اتکینز توت، خربزه و گیلاس را به همراه دانه ها و آجیل اضافه کنید. شما نباید شیر، ماست، میوه، غلات، سبزیجات نشاسته ای، عدس، نخود، لوبیا و غذاهای فرآوری شده با شکر بخورید (یا باید مصرف خود را محدود کنید).

رژیم اتکینز

رژیم غذایی اوپتاویا

یکی از پرطرفدارترین رژیم های غذایی لاغری سریع، این رژیم غذایی است که بر کاهش وزن کم کالری و کم کربوهیدرات تمرکز دارد. در این رژیم غذایی تاکید زیادی روی غذاهای از پیش بسته بندی شده وجود دارد که به آنها «سوخت» می گویند و حاوی شیرین کننده، طعم دهنده یا رنگ مصنوعی نیستند. در این رژیم می توانید از بین سه برنامه مختلف برای دستیابی به اهداف کاهش وزن خود انتخاب کنید. هر برنامه به «عادت‌های سیستم تحول‌آفرین سلامت» توجه می‌کند: وزن، غذا خوردن و هیدراتاسیون، حرکت، محیط اطراف، ذهن و خواب.

رژیم لاغری سریع

اگر باید حدود 10 کیلوگرم وزن کم کنید، این رژیم غذایی برای شما بسیار مناسب است. نام "SlimFast" گویای همه چیز است: این رژیم می تواند به شما کمک کند تا حدود 10 کیلوگرم را تنها در یک دوره 8 تا 10 هفته ای از طریق "محصولات جایگزین وعده غذایی" مانند شیک کم کنید.

وب‌سایت رسمی SlimFast توضیح می‌دهد، "مدیریت وزن باید متناسب با زندگی شما باشد، نه اینکه زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. باید شما را در جایی که هستید ملاقات کند، از اهداف شما حمایت کند، نتایجی را ارائه دهد که دلخواه شماست. SlimFast سفر را برای هر کسی ممکن می‌سازد." این وب سایت برنامه‌هایی متناسب با هر نوع سبک زندگی و هدفی ارائه می‌دهد و آنها محصولات خود را با برند SlimFast مانند تنقلات، خوراکی‌ها، شیک‌ها و نوشیدنی‌ها برای خرید ارائه می‌کنند. وقتی به هدف کاهش وزن خود رسیدید، همچنان می توانید از SlimFast برای ادامه مسیر درست استفاده کنید.

رژیم Nutrisystem

Nutrisystem یک رژیم غذایی با پروتئین بالا و کم گلیسمی است که برای ثابت نگه داشتن سطح قند خون و کنترل گرسنگی طراحی شده است. این منو شامل ترکیبی از وعده‌های غذایی کامل، آماده و منجمد، از جمله گزینه‌های غذایی ممتاز Hearty Inspiration با حداکثر 30 گرم پروتئین است.

بیایید برای لاغری سریعتر وارد یک رژیم غذایی برتر شویم: رژیم غذایی Nutrisystem. در اکثر برنامه های Nutrisystem، می توانید انتظار داشته باشید که از صبحانه، ناهار، شام، و میان وعده های مورد تایید Nutrisystem در هفته اول رژیم لذت ببرید. سپس، آنچه را که به عنوان "وعده های غذایی فلکس" شناخته می شود، انتخاب می کنید: دو صبحانه، ناهار، شام، و میان وعده های مفید که می توانید برای مدت طولانی در تلاش برای خوردن سالم به آن پایبند باشید. بسته به اینکه کدام برنامه Nutrisystem را انتخاب می کنید، وعده های غذایی به راحتی هر دو هفته تا یک ماه یکبار درب منزل تحویل داده می شود. گزینه های منجمد و غیر منجمد برای انتخاب وجود دارد.

گلاب اصل قمصر

گلاب صالحیان از مرغوب ترین نوع گل محمدی در جهان تولید می شود و دارای عطر خاص و بی نظیری است.

گلاب اصل قمصر
مطالب مرتبط با تناسب اندام
رژیم لاغری سریع در 3 روز
رژیم لاغری خیلی سریع 3 روزه با 4.5 تا 5 کیلوگرم کاهش وزن شامل تخم مرغ، سیب، کره بادام زمینی، خرما و خیار همراه با تمرینات ورزش قدرتی