خواص اسپری گلاب برای صورت

بروز شده در درباره زیبایی (فقط 6 دقیقه مطالعه)
خواص اسپری گلاب برای صورت

فهرست مطالب

فواید اسپری گلاب به صورت

امروزه، اسپري كردن گلاب روی صورت یکی از روش‌های محبوب مراقبت از پوست است. از جمله موارد تاثیر اسپری گلاب روی صورت آبرسانی، طراوت بخشی و جوانسازی پوست است. پاشیدن گلاب روی پوست در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید تا از خواص بی‌نظیر اسپری گلاب استفاده کنید. از دیگر خواص پاشیدن گلاب به صورت استحکام ساختار پوست و سفید صورت است.

ساخت اسپری گلاب برای صورت

برای ساخت اسپری گلاب کافی است ترکیب سه به یک آب مقطر و گلاب اصل را در بطری اسپری ریخته، و هر روز صبح پس از شستشوی صورت، با پاشیدن گلاب روی صورت از خواص اسپری گلاب استفاده کنید.

برای تهیه اسپری گلاب برای صورت باید از گلاب اصل و طبیعی استفاده کنید. شما زمانی از خواص اسپری گلاب بهره‌مند می‌شوید که از گلاب اصل استفاده کنید. دقت کنید که از اسانس شیمیایی برای ایجاد بوی کاذب گلاب استفاده نشده باشد. حواستان باشد که گلاب مانده یا ترشیده نباشد.

گلاب اصل و تازه باید شفاف و بدون ناخالصی باشد. عطر طبیعی گلاب اصل ماندگار است و به خوبی در فضا پخش می‌شود. گلاب اصل و طبیعی طعم تلخی دارد که ناشی از خلوص عصاره گل‌محمدی است. گلاب ممتاز صالحیان از مرغوب‌ترین نوع گل‌محمدی در جهان تولید می‌شود و دارای عطر خاص و بی‌نظیری است که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌سازد. گلاب ممتاز صالحیان طبیعی، خوش عطر و باکیفیت است. برای خرید آنلاین گلاب صالحیان روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید آنلاین گلاب اصل

طرز تهیه اسپری گلاب برای صورت

یک چهارم پیمانه آب مقطر را در بطری اسپری بریزید، سپس یک چهارم پیمانه گلاب و دو قاشق غذاخوری گلیسیرین را به بطری اضافه کرده و پس از بستن درپوش، بطری را به خوبی تکان دهید تا مواد با هم مخلوط شوند. حال می‌توانید ترکیب را روی پوست صورت اسپری کرده و با یک دستمال به آرامی خشک کنید.

این اسپری صورت ترکیبی مناسب استفاده از خواص گلاب و گلیسیرین برای پوست صورت است. در همه ساعات شبانه روز می‌توانید از این اسپری معجزه‌آسا استفاده کنید.

چگونه اسپری گلاب درست کنیم؟

اسپری گلاب برای لک صورت

اسپری گلاب ضد جوش و لک صورت است. مصرف مداوم اسپری گلاب علاوه بر حفظ رطوبت پوست، باعث التیام بافت آن شده و در بازسازی پوست‌های آسیب دیده موثر عمل می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم بطری اسپری گلاب را در کیف یا کشوی میز کار خود به همراه داشته و به طور مرتب بر روی پوست تمیز استفاده کنید. انجام این کار، گامی موثر در رفع لک صورت، خستگی، تسکین التهاب و کمک به بهبود و تقویت ساختار پوست به شمار می‌رود.

مطالب پیشنهادی:

اسپری گلاب برای مو

اسپري كردن گلاب روي مو به کاهش چربی مو و شوره سر کمک می‌کند. hc گلاب دارای خواص ضد التهابی است برای مشکلات و التهابات پوست سر مفید است. رایحه گلاب آرامش بخش است. عطر گلابی که از موهایتان پخش می‌شود، به کاهش سردرد و بهبود خلق و خو شما کمک می‌کند.

از دیگر خواص اسپری گلاب برای مو کاهش موخوره است، اسپری گلاب روی مو به نرمی، لطافت و درخشندگی موهای شما کمک می‌کند. بعد از استفاده از شامپو می‌توانید موهای خود را با گلاب آب بکشید یا اینکه گلاب را با شامپو خود مخلوط کنید. برای کاهش خارش و شوره سر، گلاب را روی قطعه‌ای پنبه اسپری کنید و با استفاده از پنبه آغشته به گلاب به آرامی پوست سر خود را ماساژ دهید، سپس موهای خود را با شامپو بشویید و آب بکشید.

نحوه استفاده از اسپری آبرسان صورت

حفظ رطوبت پوست از اصلی‌ترین مراحل رسیدگی و مراقبت از پوست به حساب می‌آید. توصیه می‌شود، پس از شستشوی صورت و بدن، حتما از کرم‌ها و لوسیون‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید. انجام این کار به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. پاشیدن گلاب روی پوست، جایگزین مناسبی برای محصولاتی نظیر میسلار واتر به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم، بطری حاوی این ماده را در طول روز به همراه خود داشته و هر از چندی از آن استفاده کنید. انجام این کار به رفع خستگی، کاهش استرس، آبرسانی و جوانسازی پوست کمک می‌کند. امروزه، بسیاری از برندهای معتبر، اسپری گلاب را در زمره محصولات خود قرار داده‌اند. در صورت تمایل، می‌توانید به جای درست کردن این محصول به روش خانگی از این تولیدات هم استفاده کنید.

طرز استفاده اسپری گلاب برای صورت

تثبیت آرایش صورت

به احتمال قوی، شما هم بارها با مشکل نخوابیدن آرایش بر روی پوست خود مواجه شده‌اید. این امر به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد که از آن جمله می‌توان به وجود آلودگی و سلول‌های مرده بر روی سطح پوست و کمبود رطوبت اشاره کرد. مصرف منظم اسپری گلاب یکی از روش‌های مکمل است که می‌تواند این مشکل را برطرف کند. برای برخورداری از آرایشی یکدست و طبیعی، کافی است با استفاده از روش‌های مختلف، ابتدا پوست خود را به خوبی پاکسازی کرده و سپس، به عنوان نخستین گام برای زیرسازی آرایش از این اسپری کارآمد استفاده کنید.

اسپری گلاب

در نهایت، پس از خشک کردن پوست می‌توانید روتین آرایشی عادی خود را دنبال کرده و پس از به پایان رسیدن آن، اندکی از این مایع را به صورت غبار بر روی پوست خود بپاشید. برای انجام این کار، باید دهانه بطری را در فاصله نسبتا دوری از صورت قرار داده و مقدار بسیار کمی از این مایع را بر روی آرایش خود اسپری کنید. سپس، چند لحظه منتظر بمانید تا غبار پاشیده شده بر روی پوست به خوبی جذب و خشک شود. گلاب بهترین تونر رطوبت رسان و تثبیت کننده آرایش است که به تقویت و بازسازی پوست کمک می‌کند.

آماده سازی اسفنج آرایشی

به احتمال قوی، شما هم تا کنون از اسفنج‌های ویژه آرایش استفاده کرده‌اید. بنابراین، به خوبی می‌دانید که اگر چند روز از آنها استفاده نکنید، سخت و محکم شده و خاصیت نفوذپذیری خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل، توصیه می‌شود پیش از مصرف، اسفنج‌های آرایشی را به خوبی آماده‌سازی کنید. برای این کار، کافی است اسفنج تمیز را به اندکی اسپری گلاب آغشته کرده و پس از جذب رطوبت مورد استفاده قرار دهید. بهتر است بدانید، مرطوب کردن اسفنج در افزایش کارایی آن به شدت موثر خواهد بود.

آخرین مرحله مراقبت پوستی

به خاطر داشته باشید، بهتر است کلیه روش‌های مراقبت از پوست را با مصرف این اسپری شفابخش به اتمام برسانید. یعنی، پس از استفاده از انواع ماسک‌ها، سرم‌های پوستی، عصاره‌های روغنی و مرطوب کننده‌ها، بطری حاوی اسپری گلاب را در فاصله نسبتا دوری از صورت قرار داده و بر روی پوست بپاشید.

اسپری گلاب برای بیداری بدن

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که صبح‌ها به سختی از خواب بیدار می‌شوند، کافی است اسپری کردن گلاب روی صورت را امتحان کنید. بسیاری از افراد، برای بالا بردن سطح انرژی خود، پس از بیدار شدن، یک فنجان قهوه می‌نوشند. با این حال، بهتر است بدانید، رساندن کافئین به بدن، تنها گزینه برای هوشیار کردن بدن نیست. شما می‌توانید با استفاده از اسپری گلاب، بدن خود را هر چه زودتر بیدار کنید. برای انجام این کار، کافی است ترکیب سه به یک آب و گلاب را در یک بطری مجهز به افشانه ریخته و صبح هنگام، پس از شستشوی صورت، آن را به پوست خود اسپری کنید. پس از استحمام هم می‌توانید این مایع شگفت انگیز را به تمام بدن خود اسپری کرده و نتیجه را مشاهده کنید.

گلاب اصل قمصر

گلاب صالحیان از مرغوب ترین نوع گل محمدی در جهان تولید می شود و دارای عطر خاص و بی نظیری است.

گلاب اصل قمصر
مطالب مرتبط با زیبایی
سفید کردن پوست صورت با گلاب
علت تیره شدن پوست صورت، آیا گلاب پوست را تیره میکند؟ آیا گلاب پوست را روشن میکند؟ آیا گلاب ابرو را سفید میکند؟