قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت با گلاب

بروز شده در درباره زیبایی (فقط 5 دقیقه مطالعه)
قویترین ماسک روشن کننده پوست صورت با گلاب

ماسک روشن کننده با گلاب یکی از انواع بهترین ماسک صورت خانگی برای سفید کردن پوست است که با استفاده از محصولات ساده خانگی نتایج شگفت انگیزی را برای انواع پوست چرب و خشک به همراه خواهد داشت.

انواع ماسک سفید کننده صورت فوری با گلاب ساخته می‌شود. این مطلب شامل قویترین و بهترین ماسک‌های خانگی برای صورت شفاف، لک، آفتاب سوختگی، پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و سفید کردن صورت است.

  1. ماسک گلاب و گوجه فرنگی
  2. ماسک روشن کننده با گلاب و ماست
  3. ماسک گلاب و پودر چوب صندل
  4. ماسک گلاب و آلوورا
  5. ماسک روشن کننده با گلاب و عسل
  6. ماسک گلاب و آرد نخودچی
  7. ماسک روشن کننده سیب زمینی

خرید آنلاین گلاب اصل

سفید کردن پوست

خواص گلاب برای پوست بی شمار است. گلاب سفید کننده پوست است. قویترین ماسک روشن کننده صورت با گلاب ساخته می شود. این ماده طبیعی از جمله مواد اولیه ضروری اغلب کرم‌ها و لوسیون‌های معروف و موثر در زیبایی پوست به شمار می‌رود. گلاب به شکل تونر، ماده پاک کننده یا بخور صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماسک روشن کننده با گلاب نیز درخشندگی و طراوت خاصی را به پوست هدیه می‌دهد. گلاب بهترین روشن کننده پوست است، از خواص آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریالی و ضد التهابی برخوردار بوده و مصرف آن برای سفید کردن پوست بسیار مفید تلقی می‌شود.

سفید کردن پوست

در ادامه طرز ساخت 7 ماسک سفید کننده صورت با گلاب را بخوانید. این ماسک‌های خانگی روشن کننده پوست را می‌توانید به سادگی با استفاده از موادی مانند گلاب، گوجه فرنگی، ماست، عسل، سیب زمینی، نخودچی، آلوورا و پودر چوب صندل تهیه کنید.

ماسک سفید کننده صورت با گلاب و گوجه فرنگی

ماسک گلاب و گوجه فرنگی بهترین روشن کننده پوست چرب است. از این ماسک خانگی برای داشتن صورت شفاف، روشن شدن پوست، برخورداری از پوستی با استحکام و پاکسازی چربی استفاده کنید.

گوجه فرنگی حاوی موادی عالی است که از جهات مختلفی می‌توانند برای پوست مفید باشند. از بین بردن چربی اضافی و استحکام بخشی به پوست از جمله فواید مصرف گوجه فرنگی به شمار می‌رود. مصرف همزمان گوجه فرنگی و گلاب به تمیز کردن پوست، بستن منافذ، استحکام بخشی و از بین بردن چربی اضافی پوست صورت کمک می‌کند.

برای تهیه این ماسک صورت، کافی است، یک قاشق غذاخوری گلاب را با یک قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی ترکیب کرده و با استفاده از قطعه ای پنبه بر روی صورت و گردن خود بمالید. پس از خشک شدن، صورت خود را به خوبی شستشو دهید.

خرید آنلاین گلاب اصل

ماسک لایه بردار و روشن کننده پوست

برای برخورداری از پوستی پاکیزه و مرطوب ماسک گلاب و ماست را امتحان کنید. خواص پاک کنندگی ماست برای پوست به خوبی شناخته شده است. علاوه بر این، این ماده طبیعی و مفید از قابلیت آبرسانی هم برخوردار است. بهره‌مندی از مجموع مزایای ماست و گلاب موجب صافی و نرمی پوست می‌شود.

برای تهیه ماسک گلاب و ماست، کافی است، یک قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری گلاب را با هم ترکیب کرده و به خوبی هم بزنید تا مخلوطی یکدست حاصل شود. سپس، این ترکیب را بر روی پوست صورت مالیده و پس از گذشت پانزده تا بیست دقیقه به خوبی شستشو دهید.

ماسک سفید کننده صورت فوری

برای برخورداری از پوستی درخشان و با طراوت ماسک روشن کننده با گلاب و پودر چوب صندل مناسب است. ترکیب گلاب و پودر چوب صندل موجب درخشش پوست شده و طراوت آن را دو چندان می‌کند. پودر چوب صندل از خواص آنتی باکتریالی برخوردار است. این قابلیت به درمان جوش کمک می‌کند. این ماسک خانگی ضد لک و روشن کننده پوست صورت است.

برای تهیه ماسک گلاب و پودر چوب صندل، کافی است یک قاشق غذاخوری از هر یک از مواد مذکور را داخل ظرف تمیزی ریخته و با هم مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را روی پوست خود مالیده و منتظر بمانید تا خشک شود. سپس، با استفاده از آب خنک و ماده شوینده مخصوص صورت، پوست خود را به خوبی شستشو دهید.

ماسک روشن کننده صورت

ماسک روشن کننده با گلاب و آلوورا، برای آبرسانی به پوست‌ خشک و کم آب بسیار موثر است. آلوورا و گلاب، یک ترکیب عالی برای پوست‌های خشک به شمار می‌روند. هر دوی این مواد از خواص آبرسانی قوی برخوردار بوده و به شکل قابل توجهی می‌توانند برای پوست‌های خشک مفید باشند.

برای تهیه این ماسک سفید کننده صورت، می‌توانید یک قاشق غذاخوری گلاب را با یک قاشق غذاخوری ژل آلوورا ترکیب کرده و روی پوست صورت و گردن بمالید. پس از گذشت پانزده دقیقه، صورت و گردن خود را به خوبی شستشو دهید.

ماسک روشن کننده با گلاب و عسل

ماسک گلاب و عسل بهترین روشن کننده پوست برای برخورداری از پوستی درخشان و جوان است. کمبود آب و مواد مغذی مورد نیاز موجب از دست رفتن درخشش طبیعی پوست خواهد شد. عسل از جمله مواد طبیعی شگفت‌انگیزی است که علاوه بر تغذیه و آبرسانی به پوست از خواص جوانسازی و التیام‌بخشی نیز برخوردار است.

ماسک گلاب و عسل

برای تهیه این ماسک سفید کننده صورت، کافی است یک قاشق چای خوری عسل را با یک قاشق غذاخوری گلاب ترکیب کرده و به مدت بیست دقیقه روی صورت و گردن قرار دهید. سپس، با استفاده از آب خنک و مواد شوینده مخصوص صورت می‌توانید نواحی آغشته را به خوبی شستشو دهید.

ماسک برای آفتاب سوختگی پوست صورت

ماسک گلاب و آرد نخودچی، یک ماسک صورت برای شفاف شدن پوست، آفتاب‌سوختگی و رفع برنزگی است. ترکیب گلاب و آرد نخودچی می‌تواند به برطرف کردن آثار به جا مانده از آفتاب سوختگی کمک کند. از خواص آرد نخودچی می‌توان به روشن کردن رنگ چهره و کمک به درخشش پوست اشاره کرد.

برای تهیه این ماسک روشن کننده صورت، کافی است یک قاشق غذاخوری گلاب و یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی را با یکدیگر ترکیب کرده و روی صورت و گردن بمالید. پس از گذشت پانزده تا بیست دقیقه می‌توانید نواحی آغشته را به خوبی شستشو دهید.

ماسک روشن کننده سیب زمینی

نوع دیگری از ماسک صورت برای شفاف شدن پوست، ماسک سیب زمینی، گلاب و ماست است. این ماسک روشن کننده صورت، ضد چین و چروک است و نرمی و لطافت پوست را افزایش می‌دهد. برای سفید شدن پوست صورت به طور منظم از این ماسک استفاده کنید.

برای تهیه ماسک لایه بردار و روشن کننده پوست، نصف یک سیب زمینی را رنده کنید و 2 قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری گلاب را به آن اضافه کنید. ترکیب را به خوب هم بزنید تا مخلوطی یکدست بدست بیاید. ماسک را روی پوست صورت خود بمالید و حدود 15 دقیقه منتظر بمانید تا خشک شود. در نهایت پوست خود را با آب ولرم بشویید.

این مطلب صرفا اطلاعات عمومی است و هرگز جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. قبل از انجام هر اقدامی حتما با یک پزشک متخصص ملاقات و از توصیه‌های او پیروی کنید. اطلاعات بیشتر
گلاب اصل قمصر

گلاب صالحیان از مرغوب ترین نوع گل محمدی در جهان تولید می شود و دارای عطر خاص و بی نظیری است.

گلاب اصل قمصر
مطالب مرتبط با زیبایی
سفید کردن پوست صورت با گلاب
علت تیره شدن پوست صورت، آیا گلاب پوست را تیره میکند؟ آیا گلاب پوست را روشن میکند؟ آیا گلاب ابرو را سفید میکند؟