خواص گشنیز برای مو

بروز شده در درباره زیبایی (فقط 2 دقیقه مطالعه)
خواص گشنیز برای مو

برای داشتن موهای سالم، قوی و شاداب این 4 روش استفاده از گشنیز را امتحان کنید.

1. ماسک برگ گشنیز برای مو

برای جوانسازی مو چند برگ گشنیز تازه را خرد کرده و با نصف فنجان آب مخلوط کنید. این ترکیب را آنقدر هم بزنید تا خمیری به دست آید، خمیر را به طور یکنواخت روی پوست سر خود بمالید. این ماسک مو را به مدت 15 دقیقه نگه دارید و سپس موهای خود را بشویید. می‌توانید این ماسک مو را دو بار در هفته استفاده کنید.

2. نوشیدن آب گشنیز

برگهای گشنیز را ریز و خرد کنید، سپس به آن آب و مقداری شکر اضافه کنید تا نوشیدنی گشنیز درست شود.می‌توانید آب گشنیز را 3 تا 4 بار در هفته، بعد از ظهرها بنوشید.

3. روغن تخم گشنیز

دو قاشق چایخوری دانه گشنیز را خرد کرده و به آن حدود 100 میلی لیتر روغن زیتون یا نارگیل اضافه کنید. اجازه دهید این ترکیب به مدت دو هفته بماند تا عصاره گشنیز به خوبی استخراج شود. این روغن را روی پوست سر خود با نوک انگشتان ماساژ دهید. صبح روز بعد یا بعد از چند ساعت موهای خود را با شامپو بشویید.

4. برگ گشنیز برای مو

یک مشت گشنیز تازه را به مدت 15 تا 20 دقیقه در آب بجوشانید. بگذارید خنک شود، سپس جوشانده گشنیز را در بطری بریزید. حالا آن را روی پوست سر مالیده و به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید، سپس موهای خود را با شامپو بشویید. این روش را می‌توانید 2 تا 3 بار در هفته استفاده کنید.

گلاب اصل قمصر

گلاب صالحیان از مرغوب ترین نوع گل محمدی در جهان تولید می شود و دارای عطر خاص و بی نظیری است.

گلاب اصل قمصر
مطالب مرتبط با زیبایی