سلب مسئولیت مطالب

بروز شده در درباره مراقبت و سلامتی (فقط 2 دقیقه مطالعه)
سلب مسئولیت مطالب
مطالب مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، مراقبت، روانشناسی و تناسب‌اندام برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی‌زبان گردآوری شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارند.

اطلاعات ارائه‌شده در مطالب این بلاگ بنابر نیاز و جست‌وجوی کاربران وب فارسی گردآوری شده است. هدف از تولید و گردآوری این مطالب صرفا آموزش رایگان به عموم مردم و افزایش آگاهی آنها است.

به علت حساسیت این گروه از مطالب، همواره در تلاش هستیم که محتوایی دقیق و صحیح با استناد به منابع معتبر علمی منتشر کنیم؛ با این حال هیچ‌گاه توصیه‌ نمی‌کنیم که در موارد حساس از اطلاعات موجود در بلاگ استفاده شود و در تمامی موارد،‌ در درجه اول کاربران را به مشورت با پزشکان و متخصصان دعوت می‌کنیم.

مطالب بلاگ (blog.salehianasil.com) صرفا اطلاعات عمومی است و هرگز جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. قبل از انجام هر اقدامی برای تشخیص و درمان مشکل یا بیماری خود حتما با یک پزشک متخصص ملاقات و از توصیه های او پیروی کنید.

توصیه ما در مجموعه گلاب و عرقیات گیاهی صالحیان این است که کاربران برای تشخیص، تسکین و درمان مشکلات حوزه پزشکی و سلامتی ابتدا با پزشک متخصص مشورت کنند و در صورت تایید پزشک، از موارد ذکر شده در مطالب بلاگ استفاده کنند. در غیر این صورت تمامی مسئولیت‌ها برعهده شخص کاربر خواهد بود.

درنهایت بلاگ گلاب و عرقیات گیاهی صالحیان مسئولیت هرگونه استفاده از مطالب موجود در این بلاگ یا هر اقدامی که با تکیه بر مطالب این سایت صورت گرفته و منجر به آسیب، اختلال یا عارضه‌ای شده است را از خود سلب می‌کند.

علی‌رغم سلب مسئولیت گلاب و عرقیات گیاهی صالحیان از استفاده از مطالب پزشکی،‌ تا جای ممکن صحت و دقت هر محتوایی را قبل از انتشار بررسی می‌کنیم و درصورت لزوم،‌ مقالات خود را در بازه‌های زمانی مختلف به‌روزرسانی می‌کنیم. با این حال لازم است کاربران قبل از به‌کارگیری آموزش‌های ذکر شده در این بلاگ با کمی تأمل یا مشورت با متخصص هر بخش،‌ بهترین تصمیم را بگیرند.

گلاب اصل قمصر

گلاب صالحیان از مرغوب ترین نوع گل محمدی در جهان تولید می شود و دارای عطر خاص و بی نظیری است.

گلاب اصل قمصر
مطالب مرتبط با مراقبت و سلامتی
دلایل کاهش رشد جنین در رحم چیست؟
دنیای مادری سرشار از رمز و رازهاست و دوران بارداری می‌تواند مقدمه‌ای شیرین برای ورود به این دنیا باشد. با آرزوی سلامتی برای همه مادران و جنین‌هایشان...
بادکش رحم در بیماری‌های زنان
بادکش رحم و تخمدان چیست؟ آیا می‌توان برای بیماری‌های مربوط به دستگاه تولیدمثلی زنان از بادکش رحم و تخمدان استفاده کرد؟
درمان خانگی خار پاشنه با سرکه سیب
خار پاشنه، یک بیماری شایع است که زنان باردار، افراد چاق و ورزشکاران را درگیر می‌کند.درد پاشنه تیز، التهاب پاشنه پا، درد و بی حرکتی از علائم این بیماری است