چاق شدن صورت در یک هفته

بروز شده در درباره زیبایی (فقط 7 دقیقه مطالعه)
چاق شدن صورت در یک هفته

اگر صورت لاغر دارید و دنبال چاقی تضمینی صورت و بدن خود هستید، خوب است که بدانید راه‌های سالم چاق کننده صورت قوی در 7 روز شامل تقویت عضلانی، افزودن سلول‌های چربی جدید، افزایش مصرف آب و خوردن کالری بیشتر است.

صورت از ماهیچه‌های مختلفی ساخته شده است که ویژگی‌های مختلف صورت مانند استخوان گونه، لب‌ها، اندازه و شکل بینی، محل و اندازه و شکل چشم و غیره را کنترل می‌کنند. افزایش حرکات این ماهیچه‌ها می تواند تمام آن ناحیه کانتور صورت شما را بهتر به نظر برساند. در برخی موارد افراد حتی مجبورند صورت خود را با پارچه بپوشانند تا نتیجه بسیار خوبی بگیرند.

مواد غذایی مختلف برای درمان صورت لاغر وجود دارد. اگر رژیم غذایی چاق شدن صورت در عرض دو هفته را استفاده کنید، چاقی صددرصد صورت امکان پذیر است. خوردن روزانه غذاهای چاق کننده صورت قوی می‌تواند به چاق شدن صورت در یک هفته کمک کند.

خوراکی‌های چاق کننده صورت

خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی با چربی‌های سالم مانند بادام زمینی یا روغن زیتون به چاق شدن صورت کمک می‌کند. یک مثال رایج در این مورد، خوردن یک رژیم غذایی است که شامل انواع مختلفی از میوه ها و سبزیجات است.

مواد مغذی

خوردن فیبر بیشتر در رژیم غذایی می‌تواند برای افرادی که صورت لاغر دارند مفید باشد، زیرا می‌تواند به هضم غذا کمک کند و حرکات روده سالم را تقویت کند. افزودن چربی «خوب» اضافی، مانند آنهایی که در آجیل یافت می‌شود، به چاقی صددرصد صورت کمک می‌کند.

سیب برای چاقی تضمینی صورت و بدن

از آنجایی که سیب سرشار از اسید اولئیک یا اسیدهای چرب تک غیر اشباع است، خوردن پوست سیب می‌تواند به تولید کلسترول التهابی بدن کمک کند و در عین حال مقاومت به انسولین را کاهش دهد. بنابراین، می‌تواند به چاق شدن صورت در یک هفته کمک کند.

عسل و چاقی صورت

خوردن روزانه عسل، در یک هفته مفید است. فروکتوز سریع‌تر از گلوکز به چربی تبدیل می‌شود، عسل می‌تواند چاقی صورت شما را تسریع کند.

تاثیر شیر برای چاقی صورت

بسیاری ادعا می‌کنند که نوشیدن شیر با زیبایی همراه است زیرا حاوی اسید لاکتیک است که پوست را تسکین می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد جوان تر به نظر برسید. پس فقط شیر بنوشید تا در یک هفته صورت چاق داشته باشید.

آجیل برای چاق شدن صورت

برخی از افراد اضافه کردن مغزها و دانه‌ها مانند بادام هندی، بادام یا تخمه آفتابگردان را به رژیم غذایی روزانه در طول هفته پیشنهاد می‌کنند تا چهره‌ای سالم داشته باشند. دانه‌ها حاوی روغن و پروتئین هستند. چربی برای کلوخه شدن در مو و پوست استفاده می‌شود.

مغز ها

آجیل حاوی روغن‌های محافظی است که از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند و می‌توان آن‌ها را با عسل مخلوط کرد تا در صورت مالیدن به قسمت بیرونی گونه‌های صورت، درمان موثری داشته باشند.

عرقیات چاق کننده صورت

عرق آلوورا یکی از عرقیات چاق کننده صورت است. آلوئه ورا یک ملین طبیعی است و بنابراین می‌تواند مدفوع را بهبود بخشد. ضد التهاب، ضد میکروبی و حاوی ویتامین های A، C، D، E و K است که برای ترمیم بافت مفید است. آلوئه همچنین حاوی آنزیم‌هایی است که به متابولیسم ویتامین‌های محلول در چربی A و D در دستگاه روده کمک می‌کند تا به طور موثر جذب شود.

افزایش اشتها، چاقی، رفع نفخ معده و بهبود معده درد از خواص عرق شیرین بیان است. از سوی دیگر عرق یونجه در چاقی صورت، هضم بهتر غذا، بهبود کم خونی و تصفیه خون تاثیر فراوانی دارد. 

عرق چنار و چاقی رابطه مستقیم دارند. عرق برگ چنار طبیعت سرد دارد و به افزایش اشتها کمک می کند. در طول یک هفته، چندین نوبت عرق برگ چنار بنوشید تا تاثیر شگفت انگیز آن برای چاق شدن صورت را ببینید. عرق گزنه و چهل گیاه از دیگر عرقیات چاق کننده صورت هستند.

ماسک چاق کننده صورت

با استفاده از ماسک خانگی می‌توانید به چاق شدن صورت خود کمک کنید. برای داشتن صورت پر و گونه‌های برجسته می‌توانید ماسک‌های گیاهی استفاده کنید. این ماسک‌ها می‌توانند به افزایش تولید کلاژن کمک کنند تا صورت شما جوان‌تر و سالم‌تر به نظر برسد. در ادامه طرز تهیه چندین نمونه بهترین ماسک صورت خانگی برای چاقی صددرصد صورت آورده شده است.

شیر و عسل برای چاقی صورت

شیر و عسل، چاق کننده صورت قوی هستند. آبرسانی، جوانسازی و التیام بخشی پوست از خواص ماسک گلاب و عسل است. بسیاری فکر می کنند که عسل با کاهش التهاب می‌تواند به چاق شدن گونه ها کمک کند، به همین دلیل است که آنها پیشنهاد می‌کنند قبل از خواب، عسل را مستقیم روی صورت خود بمالید. این ماسک عسل باید حدود 15 دقیقه بماند. پس از شستشو، می‌توانید از ژل آلوورا به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید.

از سوی دیگر، برخی افراد معتقدند که کلاژن و الاستین موجود در شیر برای پوست مفید است. اگر هنگام جوشیدن شیر، به آن چربی اضافه کنید، تبدیل به نوعی خامه می‌شود.  این خامه دارای آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی است و به آبرسانی صورت شما کمک میکند، می‌توانید از آن برای صورت خود به عنوان بخشی از ماسک عصرانه برای ایجاد گونه های چاق استفاده کنید. کافی است خامه را با پنبه روی پوست خشک بمالید، حدود یک ساعت صبر کنید و با آب ولرم بشویید.

تاثیر گلاب و گلیسیرین برای چاقی صورت

گلیسیرین یک آبرسان عمیق برای پوست صورت است و در نرمی و لطافت آن موثر است. گلاب قابض پوست است و چین و چروک‌های صورت را رفع می‌کند. برای داشتن صورتی زیبا و پوستی صاف از خواص گلیسیرین و گلاب استفاده کنید.

ماسک صورت

برای استفاده از ترکیب گلاب و گلیسیرین برای دور چشم، یک و نیم پیمانه گلاب، دو قاشق غذاخوری صابون غیر عطری، یک قاشق غذاخوری گلیسیرین و یک قاشق غذاخوری روغن ویتامین E تهیه کنید. ابتدا کلیه مواد اولیه را با هم مخلوط کنید، مواد را هم بزنید تا به خوبی ترکیب شوند. محلول را درون یک بطری شفاف بریزید و هر روز برای شستشوی صورت خود از این مایع شگفت انگیز استفاده کنید. این کار به مرور زمان، هاله تیره دور چشم را محو می‌کند و در نتیجه به چاق تر دیده شدن صورت کمک می کند.

ماسک چاق کننده صورت با خیار

خیار یک آبرسان قوی برای پوست صورت است. ترکیب خیار، گلاب و آلوورا برای برطرف کردن هاله تیره دور چشم بسیار مفید است، به ویژه برای چاق دیده شدن صورت موثر است. طرز تهیه ماسک خیار و گلاب برای چاقی صورت را حتما بخوانید.

خاک رس برای چاقی صورت

خاک رس

ماسک خاک رس و صابون خاک رس برای چاقی صورت مفید است. برای تهیه ماسک خاک رس و گلاب برای چاقی صورت، یک قاشق غذاخوری خاک رس قهوه ای و یک قاشق غذاخوری گلاب آماده کنید. خاک رس و گلاب را به خوبی مخلوط کنید تا خمیری یکدست بدست آید، ماسک را روی صورت مالیده و صبر کنید تا خشک شود. حالا صورت خود را با آب سرد بشویید. برای چاقی صورت در یک هفته، ماسک خاک رس را 3 بار استفاده کنید.

ماسک نشاسته و گلاب

پاکسازی و جوانسازی پوست، رفع لک و جوش، سفید کردن پوست و صورت شفاف از اثرات ماسک نشاسته و گلاب است. برای استفاده از این ماسک، ابتدا عسل و نشاسته ذرت را به مقدار مساوی با هم مخلوط کنید، پوست صورت را بشویید و ماسک را روی صورت خود بمالید. حدود 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک نشاسته و عسل خشک شود. حالا صورت را با آب کاملا بشویید. برای چاق شدن صورت در یک هفته، این ماسک را یک بار استفاده کنید.

روغن زیتون برای چاقی صورت

بسیاری بر این باورند که روغن‌های حاوی ویتامین E مانند روغن زیتون، بادام، بادام هندی، فندق و خشخاش به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود به جلوگیری از آسیب پوست کمک می‌کنند. گفته می شود که روغن آرگان حاوی بالاترین میزان آنتی اکسیدان است (حدود 30 برابر بیشتر از روغن‌های دیگر).

محلولی برای چاق شدن صورت

آب سیب قرمز آشنا هستند آنتی اکسیدان‌های زیادی از جمله ویتامین C و E دارد که به چاق شدن صورت کمک می‌کنند. مطالعات نشان می‌دهد که فشار دادن مقدار کمی آب سیب قرمز روی گونه‌ها می‌تواند برای حفظ سلامت و جوانی پوست مفید باشد. علاوه بر استفاده موضعی، نوشیدن دو فنجان آب سیب در روز از چین و چروک جلوگیری می‌کند.

مطلب پیشنهادی: خواص سرکه سیب

ژل چاق کننده صورت

ژل آلوورا، چاق کننده صورت است، همانطور که خوردن آلوورا برای چاقی تضمینی صورت مفید است. ماسک گلاب و آلوورا یک ماسک گیاهی سالم برای چاقی تضمینی صورت است. استفاده از ژل آلوورا روی گونه‌های، بعد از برنامه صبحگاهی به مرطوب شدن و سفت شدن آن ناحیه کمک می‌کند.

خواص ضد التهابی طبیعی آلوورا همچنین می‌تواند چشم‌ها را بزرگ‌تر نشان دهد، بنابراین استفاده از آن قبل از آرایش چشم یک امتیاز است. ژل آلوورا یک مرطوب کننده کاملا طبیعی است که می‌تواند به افزایش گردش خون و کاهش چین و چروک کمک کند.

آلوورا

بنابراین، استفاده از آلوورا برای داشتن گونه‌های چاق، گام خوبی برای چاق شدن صورت در یک هفته است.

نوشیدن آب برای چاقی صورت

نوشیدن آب کافی یک راه ساده دیگر برای سلامت بدن، هیدراته کردن و افزایش وزن صورت است. آب عملکرد درست بدن انسان را تضمین می‌کند و احتمال چاق شدن صورت را در یک هفته دارد. همچنین نوشیدن آب زیاد در روز به شما کمک می‌کند لب ها و گونه‌های چاق تر داشته باشید.

اگر وقتی از خواب بیدار می‌شوید، در طول شب خیلی خوب نخوابیده‌اید یا احساس خستگی می‌کنید، خوب است که بدانید نوشیدن مقدار کافی آب خالص قبل از رفتن به رختخواب می‌تواند به شما کمک کند.

آیا یوگا صورت را چاق می کند؟

یوگای صورت راهی عالی برای تقویت عضلات صورت است. تمرینات یوگای صورت، به خصوص در اطراف دهان، به داشتن صورت جوان تر کمک می کند.

یوگا صورت

یوگا ضد پیری و چین و چروک است، یوگا برای چاقی صورت به از بین بردن تنش عضلانی کمک می‌کند که باعث ایجاد خطوط روی صورت و برجسته شدن گونه ها می‌شود. برای چاق شدن صورت در یک هفته تمرینات یوگای صورت را به طور منظم انجام دهید.

سخن آخر

در این مطلب، بهترین راه‌های آسان برای چاقی صورت در یک هفته را خواندید. برای چاق شدن روی صورت در 7 روز با این روش های ساده، کافی است به طور منظم آنها را انجام دهید.

این مطلب صرفا اطلاعات عمومی است و هرگز جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. قبل از انجام هر اقدامی حتما با یک پزشک متخصص ملاقات و از توصیه‌های او پیروی کنید. اطلاعات بیشتر
گلاب اصل قمصر

گلاب صالحیان از مرغوب ترین نوع گل محمدی در جهان تولید می شود و دارای عطر خاص و بی نظیری است.

گلاب اصل قمصر
مطالب مرتبط با زیبایی
سفید کردن پوست صورت با گلاب
علت تیره شدن پوست صورت، آیا گلاب پوست را تیره میکند؟ آیا گلاب پوست را روشن میکند؟ آیا گلاب ابرو را سفید میکند؟