زنبور عسل و فرآورده های آن

خواص نیش زنبور
11 مهر 1401
از خواص نیش زنبور عسل می توان برای برای درمان بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید، پسوریازیس، اگزما استفاده کرد.نیش زنبور درد را تسکین می‌دهند .
خواص گرده گل
02 تیر 1400
گرده گل یکی از غنی‌ترین منابع غذایی می باشد زیرا سرشار از پروتئین‌ها،کربوهیدرات‌ها،لیپیدها،اسیدهای چرب، ویتامین‌ها،مواد معدنی وآنزیم‌ ها است
آشنایی با خواص بره موم
01 خرداد 1400
از اصلی‌ترین خواص درمانی بره موم می‌توان به توانایی آن در مقابله با انواع میکروب‌ها، قارچ‌ها، ویروس‌ها، تومورها و التهابات اشاره کرد.
درمان زخم با عسل
01 خرداد 1400
پانسمان زخم با عسل از بهترین روش‌های درمان جراحات به حساب می آید.در مواردی از جمله زخم پا، زخم دیابت، زخم‌های عفونی و سوختگی ها می توان از عسل استفاده کردد
انواع عسل و خواص آن ها
09 اسفند 1399
عسل ماده‌ای شگفت انگیز است که براساس نوع گیاهی که از آن به دست می‌آید از فواید و مزایای متنوعی برخوردار است. خواص 21 نوع عسل را بخوانید
خواص عسل گون
02 اسفند 1399
خواص عسل گون ناشی از ترکیبات گیاهی فعالی است که در آن وجود داشته و علاوه بر کاهش التهاب به تقویت دستگاه ایمنی بدن هم کمک می‌کنند.
خواص عسل آویشن
02 اسفند 1399
عسل آویشن دارای فواید بسیار زیادی بوده و به بهبود سلامت عمومی بدن کمک می‌کند. کمک به بهبود سرماخوردگی و آنفلوآنزا از مهمترین خواص عسل آویشن است.
خواص عسل کنار
21 بهمن 1399
عسل کنار در مقایسه با سایر انواع عسل از آنتی‌اکسیدان‌ها، مواد معدنی و عناصر فلزی بیش‌تری برخوردار است. این امر، خواص عسل کنار را شدت می‌بخشد.
خواص عسل بهار نارنج
19 بهمن 1399
از خواص عسل بهارنارنج می‌توان به مواردی نظیر بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تسکین گلودرد و کمک به درمان انواع زخم‌ها اشاره کرد.
خواص عسل گشنیز
18 بهمن 1399
از مهم‌ترین خواص عسل گشنیز می‌توان به بهبود و تقویت عملکرد دستگاه گوارش،بهبود عملکرد کبد،تنظیم میزان انسولین خون و کاهش چربی خون اشاره کرد